Uznany ekspert od budowania marek terytorialnych. Przez ponad 20 lat swojej pracy brał udział w kilkudziesięciu projektach doradczych i szkoleniowych w obszarze marketingu, komunikacji, budowania marki oraz wspierania rozwoju innowacyjności instytucji i jednostek samorządu terytorialnego. Szkolił m.in. dla Oxford Union Center na Oxfordzie oraz dla City Nation Place Conference w Londynie. Współtwórca wielu marek terytorialnych, strategii marketingowych i strategii promocji dla miast i regionów w Polsce oraz za granicą, m.in. dla Warszawy, Krakowa, Gdańska, województwa małopolskiego, województwa łódzkiego, regionu Kociewia, Roztocza czy regionów turystycznych w Gruzji (Imeretia i Kachetia).Członek Jury najważniejszych konkursów reklamowych, m.in. Polskiego Konkursu Reklamy KTR, Konkursu EFFIE, Złote Spinacze, czy na Najlepszy Produkt Turystyczny (Konkurs Polskiej Organizacji Turystycznej) i najlepsze wydawnictwo promocyjne (Konkurs ‘Złote Formaty’).